مصاحبهٔ تلفنی دوم (یواشکی) مسیح علی نژاد با احمد خاتمی قبل از خواندن این مطلب…

‫مصاحبهٔ تلفنی دوم (یواشکی) مسیح علی نژاد با احمد خاتمی

قبل از خواندن این مطلب طنز، توجه شما را جلب می‌کنیم به نظر یکی‌ از هموطنان داخل کشور که به امور مصاحبه با مقامات در صدا و سیما آشنا آشناست و نوشته است:

«حتی اگر صدا و سیما بخواد کسی در حد احمد خاتمی را برای یک گفتگوی تلویزیونی دعوت نماید تهیه کننده نه شمارش رو می تونه داشته باشه نه می تونه زنگ بزنه. به ریاست می‌گویند و اون یا یکی از معاونانش بهش زنگ می زنند. بعد این خانوم از آمریکا به این راحتی زنگ می زنه ….. و نکته دیگه آدم های در این حد اصلا اگر شماره رو نشناسن گوشی رو بر نمی دارن …»

در جریان مصاحبهٔ تلفنی اول مسیح علی نژاد با آخوند احمد خاتمی، امام جمعه پلاک موقت تهران با واژه های غلط کردی و ضد انقلاب تلفن را قطع کرد اما مسیح علی نژاد دوباره به احمد خاتمی زنگ زد که مکالمه دوم آنها به شرح زیر است:

مسیح علی نژاد: الو حاج آقا خاتمی
احمد خاتمی: باز که غلط کردی زنگ زدی ضد انقلاب !!

مسیح علی نژاد: الو حاج آقا لطفن قطع نکنید من هستم! معصومه قمی.
احمد خاتمی: سلام علیکم حاجیه خانم، پس چرا گفتید مسیح علی نژاد ؟

مسیح علی نژاد: اون نام اپوزیسیونی من هست حاج آقا.
احمد خاتمی: آهان پس یواشکی جا شدی بین اپوزیسیون اسم جدید گذاشتی. شرمنده نشناختم. خواهر قمی راستش را بخواهید من کاره ای نیستم فقط در تریبون نماز جمعه عربده می کشم. مدیریت خشونت از جای دیگری است چکار به حرف امثال من دارد. چرا به حسن روحانی زنگ نمی زنی که ٢٠ سال دبیر شورای امنیت ملی بوده؟ او بهتر می داند سر نخ قضیه خشونت علیه زنان کجاست .

مسیح علی نژاد: دفتر آقای روحانی زنگ بزنم منشی اول می پرسه کارت چی هست و درباره چی می خواهی با آقای روحانی صحبت کنی و آخرش وصل نمی کنه.
احمد خاتمی: خب اگر به دفتر من هم زنگ زده بودی منشی وصل نمی کرد. باید مستقیم به شمارهٔ موبایل اختصاصی ایشان زنگ بزنی مثل الان که به من زنگ زدی.

مسیح علی نژاد: من شماره موبایل اختصاصی آقای روحانی را ندارم.
احمد خاتمی: همون هایی که یواشکی پرتابت کردند بین اپوزیسیون و یواشکی شماره موبایل من را بهت دادند شماره ی موبایل حسن روحانی را هم دارند .

مسیح علی نژاد: به مصلحت نظام نیست حاج آقا به من گفته اند که شما نقش بد را در نظام بازی می کنید و باید کاسه کوزه ها سر شما شکسته شود.
احمد خاتمی: حرف حساب که جواب نداره خواهر قمی. راستی درباره افتضاح رشوه توتال با باند رفسنجانی با مهدی هاشمی یا وکیلش مصاحبه کردی؟

مسیح علی نژاد: نه حاج آقا، من فقط تا اندازهٔ مصاحبه با شما و چند تا از اصول گراهای ردهٔ پایین که جلوی ویترین هستند برنامه ریزی شده ام. کاری به ماست مالی حقوق بشر بوسیله جواد ظریف و دزدی های رفسنجانی ندارم. مافیای نفتی!! که دیگه استخفر الله اصلن حرفش را هم نزنید! خرج و مخارج همهٔ ما از همون جا میاد.

احمد خاتمی: سلام بی بی فاطمهٔ زهرا بر شما که اینقدر به فکر نظام هستید. این مصاحبه پخش میشه؟

مسیح علی نژاد: نه ! حاج آقا این یواشکی بین خودمون می مونه
احمد خاتمی: مرحبا ! گاهی یواشکی به ما زنگ بزن . التماس دعا …

منبع: وبلاگ روشنگر نسل سوخته
http://j.mp/1yPpEJn

پس از انتشار ویدیو یی تحت عنوان "فحاشی کریه‌ترین و منفور ترین چهره‌های نظام جهت اعتبار بخشیدن به مهره های خودی" در صفحه سپیده دم یکی‌ از کاربران فیسبوک نوشت: امکان نداره !! هرگز امکان نداره یک نفر قبل از اینکه بپرسه مخاطبش کیه جواب سوالاشو بده!
یعنی اون گوشیو برداشته و این مستقیم پرسیده این چه حرفی بوده شما زدی؟؟!!
اصلا امکان نداره … چه سیاه بازی تابلو و مسخره ای بود!!

لطفا این ویدیو را در لینک زیر ببینید:
http://goo.gl/GQj3FO

Leave a Reply

