جالب اینه که عمروعاص از پشت میزش در کاخ ریاست جمهوری نامه داده که من با شما هم ن…

‫جالب اینه که عمروعاص از پشت میزش در کاخ ریاست جمهوری نامه داده که من با شما هم نفس هستم و …
در ادامه هم رفت روی کانال مظلوم نمایی که آمریکا و اسرائیل و ایادی استکباری و شاه ملعون و دولت احمدی نژاد و … باعث و بانی گرد و غبارن که البته ما با ایمان به خدا و اهل بیت و تاسی از امام راحل و پیروی از عظمای ولایت و … بر مشکلات فائق می آییم و من دور دوم هم رئیس‌جمهور می شوم و بعدش گور بابای هم نفسی و هم قفسی و همدردی و ….

رضا قاسمی
۲۴ بهمن ۱۳۹۳

با بهتر شدن نسبی‌ هوا در اهواز گروهی از مردم گفتند "خدا را شکر".

اما آیا این پایان ماجرا است؟ چه خوب است که بهتر شدن نسبی‌ هوا باعث برقراری آرامش موقت شده، اما از سوی دیگر بهترین شرایط است که نفسی تازه کرده و دولت فریبکار و بی‌ کفایت را تحت فشار قرار دهیم تا به وظایف خود عمل کند.

یکی‌ از هموطنان خوزستانی می‌گوید:

من رامهرمزم الان هوا اینجا ابریه و یکمی هم خاکه. ولی نسبت به دیشب و دیروز بهتره. ولی دوباره خبر رسیده دو روزه دیگه گرد و خاک شدیدتر از قبل میاد. من که قابلمه و دیگ بردم تو حیاط به اندازه ی یه هفتمون هوای تمیز ذخیزه کردم واسه گردو خاک بعدی شماهم دست به کار بشید‬

Leave a Reply

