برخی از گروه‌های نزدیک به اصلاح طلبان و همچنین کانون مدافعان حقوق بشر به ریاست ش…

‫برخی از گروه‌های نزدیک به اصلاح طلبان و همچنین کانون مدافعان حقوق بشر به ریاست شیرین عبادی، نسبت به ممنوعیت انتشار تصویر و سخنان سيد محمد خاتمی، در رسانه‌های کشور اعتراض کردند.

#رسانه_خاتمی_نمیشویم

اعتراض و "واكنش سريع" شیرین عبادی به ممنوعیت تصویر خاتمی در حالیست، که ایشان پس از اسید پاشی‌های زنجیره‌‌ای به صورت زنان در اصفهان و یا حمله وحشیانه به زندانیان بند ۳۵۰ اوین، واکنشی از خود نشان نداد.

روز گذشته صفحه آزادی‌های یواشکی نیز حمایت خود را از خاتمی اعلام داشت.

هموطنان فراموش نکنیم صفحه آزادی‌های یواشکی که توسط عوامل حکومت گردانده میشود تنها چند روز پس از حمله بی‌ رحمانه «پنجشنبه سیاه» در بند ۳۵۰ اوین و ضرب و شتم زندانیان سیاسی راه اندازی شد، (پنجشنبه سیاه اواخر فروردین ۱۳۹۳ – راه‌اندازی صفحه آزادی‌های یواشکی اوایل اردیبهشت ماه ۱۳۹۳) و اعتراض خانواده‌ها در داخل کشور و فعالین حقوق بشر در خارج از کشور را که میرفت دولت جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد و وادار به پاسخگویی نماید، خنثی نمود!
آیا تا کنون که هزاران رسانه‌ در خدمت خاتمی بودند ، کسی‌ شنیده است که ایشان ضرب و شتم زندانیان سیاسی را محکوم کرده باشد؟ اسید پاشی به صورت زنان را محکوم کرده است؟ آیا با زنان و مردان خوزستانی که به همراه کودکانشان در هوای خاک الود در حال خفگی بودند ابراز همدردی نمود؟ آیا …
هموطنان فراموش نکنیم حسن روحانی یار شفیق محمد خاتمی در شهریور ماه گذشته در مشهد دو سخنرانی‌ انجام داد که در یک سخنرانی‌ با انتقاد از سیاست‌های عفاف و حجاب در ایران گفت با "ون، مینی‌بوس، پاسبان و سرباز فرهنگ درست نمی‌شود."
اما همزمان در همان روز در یک سخنرانی‌ دیگر عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در جمع «ایثارگران» مشهد گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.
و با این سخنان متحجرانه راه را برای «اسید پاشی» به سر صورت و سینه زنان ایرانی‌ هموار ساخت!
هموطنان از شما تقاضا می‌کنیم به همه دوستان و بستگان خود هشدار دهیدکه:
(بر اساس شواهد غیر قابل انکار اين صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» توسط عوامل همان حكومتی‌ که اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای را سازماندهی کرده گردانده ميشود و تقاضا می‌کنیم هر چه سريعتر جهت حفظ امنيت خود هرگونه ارتباط را با اين صفحه قطع كنيد. لطفا به ظاهر مطالب منتشر شده در آن‌ صفحه توجه نکنید، و پیشینه مسیح علی نژاد را به دقت مورد بررسی‌ قرار دهید)
در لینک زیر به تفصیل در مورد " صفحه آزادی‌های یواشکی " یاران خاتمی توضیح داده شده است:
http://goo.gl/8AbjaN
لطفا جهت آگاهی‌ بیشتر این ویدیو را ببینید:
http://goo.gl/0e7LoV
آیا می‌توان بدون هماهنگی‌ با عوامل حکومت در بالکن وزارت خارجه جمهوری اسلامی، روپوش و روسری را از تن در آورد و به نمایش گذاشت و با بلوز بنفش عکس گرفت و برای «صفحه آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» فرستاد؟
http://goo.gl/iLXU4G

Leave a comment