بابک داد می‌گوید: چه موافق خاتمی باشیم و چه مخالف، از «حصر رسانه‌ای» او به هیچ ش…

‫بابک داد می‌گوید: چه موافق خاتمی باشیم و چه مخالف، از «حصر رسانه‌ای» او به هیچ شکلی نباید بگذریم!

و یکی‌ از کاربران خوش سابقه فیسبوک پس از انتقاد به این مطلب، دسترسی اش توسط جناب آقای داد قطع شد (بن شد)

کاربری‌ که به علت مسائل امنیتی از ذکر نامش معذور هستیم در پیغامی به صفحه سپیده دم می‌گوید:

من در كامنت خودم نوشته بودم: (خاتمی همان فردی است كه به هيچ يك از قولهايی كه در مورد پيگيری قتل های زنجيره ای و كوی دانشگاه داد عمل نكرد، ما هرگز عكس هاي ايشان را كه با چهره ای خندان در كنار قاتلينی كه دست ايشان به خون مردم ايران آغشته بوده گرفته اند فراموش نمی كنيم).

بابك داد اين كامنت من را فوراً پاك كرد و متنی كه همين حالا هم قابل ديدن هست را نوشت (کامنت‌های حاوی اهانت و یا اتهامات بدون مدرک را اینجا ننویسید زیرا حذف می‌شوند، روی کاغذ بنویسید و بعنوان بیانیه به محسنی اژه‌ای بدهید. اینجا دیوار کامنت های فحاشی و توهین نیست.)

سپس من نوشتم (ممكنه بفرماييد كجای كامنت من توهين و يا به قولي شما فحاشی بود) كه ديگر ايشان اين كامنتها هم پاك و من را بن كردند.

***

هموطنانی که دسترسی‌ آنها پس از نوشتن مطلب انتقادی در صفحه‌های مختلف، قطع میشود میتوانند با ارائه شواهد به گردانندگان سپیده دم اطلاع دهند تا ما اعتراض آنها را منعکس نماییم.

لازم به ذکر است تا کنون گزارش‌های زیادی در مورد قطع دسترسی‌ کاربران عادی در صفحه‌های بی‌ بی‌ سی‌ فارسی، مهدی پرپنچی، مسیح علی‌ نژاد، ابراهیم نبوی، … به دست ما رسیده است.‬

Leave a Reply

