پی نوشت سیگارچی: الان باز یه عده شاه‌اللهی ها میان عکس شرکت من در انتخابات ۸۸ را…

‫پی نوشت سیگارچی: الان باز یه عده شاه‌اللهی ها میان عکس شرکت من در انتخابات ۸۸ را می گذارند و می نویسند «مزدور جمهوری اسلامی»

آرش سیگارچی یکی‌ از خبرنگاران اصلاح طلب * شاغل در صدای آمریکا، در پی‌‌‌نوشت یک متن عذر خواهی‌ از جواد خیابانی ، کنایه‌ای هم به منتقدان خود حواله داده و سپس بحثی‌ پیرامون شرکت این خبر نگار حامی‌ سید محمد خاتمی با کاربران فیسبوک در گرفته است:

– شما پناهنده سیاسی هستی و در انتخابات هم شرکت میکنی ؟ آورین

آرش سیگارچی: سال ۸۸ شرکت کردم بد کاری کردم؟‌

– برای پناهنده سیاسی کار درستیه؟
شما از رژیمی فرار کردید که امنیت جانی شما را به خطر انداخته واصلا با همین توجیه به شما " پناه " دادند ، بعد میرید در انتخابات نمایشی همون رژیم شرکت میکنید و بعد هم از من میپرسید آیا اشتباه کردم ؟!

… (لازم به ذکر است اخیرا در کانادا اقامت پناهندگان تقلبی باطل می گردد)

آرش سیگارچی: آقای محترم. هر آدمی حق داره از حقش استفاده کنه یا نکنه. به نظر من انتخابات ۸۸ فرمایشی نبود. اگر بود اون اتفاقات نمی افتاد. شما همین رد درک نمی کنید.
در ضمن برعکس شما که کنار گود می گی لنگش کن، بنده در همان ایران از ۶۷ و کشتار ها نوشتم. لازم نیست به من یاد بدید که جواب خانواده های کشته ها را بدهم! شما چه کردید؟‌

– آقای محترم، مثل اینکه شما سالیان ساله نشستی اونور و میگی لنگش کن نه ما!!!مردم ایران حالشون به هم میخوره از همتون،از همه کسانی که بیشتر در جهت منافع رسانه دولت متبوع انگلیس گام برمیدارید تا واسه ایران،چون کسی که حقوق بگیره از رسانه و دولتی که دویست ساله ایران رو استعمار کرده نمیتونه برای مردم کار کنه،مارا رها بکن با درد و رنج و خویش_ای گرگ مهربان در پوستین میش

– همين حق استفاده از رای مارو بيچاره كرده و مشروعيت به نظام داده.فقط خوشحالم كه سي سالمه ولي تا حالا راي ندادم كه بعدا بگم مث بقيه چ گوهي خوردم.حداقل با خودم يكي صادقم كه تا اخرين لحظه خواهان تغيير رژيمم و اعتقاد دارم سگ زرد برادر شغاله

– آرش جان تو هم مانند همه اطلاح طلب الهی ها جوابی برای سوالی که از شما پرسید نداشتی
ولی یادت باشه با انکه تو پستت عذرخواهی کردی به یک عده توهین کردی که طرف دار نظام پادشاهی هستن و دقیقا در این راستا شما خیلی بی رحمانه تر از افراد نظام جمهوری اسلامی به این قشر حمله و فحاشی کردید. با این تفاوت که رسانه هم در دست شماست و هر کاری دلتون خواست کردید.
امیدوارم خودتان را گول نزنید

* لازم به ذکر است آرش سیگارچی در حملات سازمان یافته بر علیه سپیده دم در ماه‌های گذشته مشارکت داشته، و ضمن انتشار اتهاماتی که وزارت اطلاعات بر علیه مدیر مسول سپیده دم مطرح کرده، از همراهان خود در صفحه فیسبوک خواسته بود صفحه سپیده دم را آنلایک کنند.‬

Leave a Reply

