یک ویدئو طنز جهت آشنایی با ۶ تکنیک‌ گریه کردن هموطنی باهوش و نکته سنج به نام…

‫یک ویدئو طنز جهت آشنایی با ۶ تکنیک‌ گریه کردن

هموطنی باهوش و نکته سنج به نام حسن در مورد گریه دروغین معصومه علی‌نژاد (با نام جعلی مسیح) نوشته است: "آدم وقتی گریه اش میگیره دوست داره بره یه گوشه ای تو تنهایی با خودش خلوت کنه نه اینکه جلو دوربین وایسه و فیلم بگیره و پخش کنه!

خدا بهمون رحم کنه شغال و گرگ و میش همه به یه شکل در اومدن و همه میگن ما میش هستیم و با شماییم"

معصومه علی‌نژاد اعتراف کرده سه بار ویدیو را ضبط نموده!!! احتمالا خودش هر بار از اجرای این خیمه شب بازی خنده اش گرفته!

معصومه علی‌نژاد پس از اینکه متوجه شد این نمایش مسخره باور پذیر نیست، ویدئو را از صفحه خود پاک نمود!

خیمه شب بازی معصومه علی‌نژاد را میتوانید در این ویدئو ببینید:
http://j.mp/1I3uyJ2

سیروس ملکوتی: چه وعده ای گريه خاموش و دروغينت قرار است به ما بدهد؟
راستی چرا ميخواهد و اصرار دارد خود را گريان و اندوهگين نشان دهد و نه خشمگين؟ ايا غمگين نمايی اسلاميش كه با گريستن خشك اشكار ميشود مبين تصويريست كه او از خود به مثابه يك روزنامه نگار قربانی نظام ميخواهد تحويل ما دهد؟ اگر اينچنين است اوج ترقی و رشد معيشتی اين خانم در همين خارج از كشور بوده و هست. نه طعم تلخ اوارگی را چشيده و نه بی مهری غريبانه را يكدم حس نموده است، از همان اغاز ورودش بر كول تبعيديان نشست و سواری گرفت، رونق زندگيش كه افزون شد، چراغ تك سو خانه اش كه چلچراغ شد، مدعی تاج و تخت هم كه در گودش چرخ زد تا او كسوت اشتهاری فراتر از قامتش را به تن كند، همه رسانه های كلان كه در اختيارش قرار داده شدند، خلعت و نشان هم كه همچون ديگرانش دريافت نمود. اخه دختر جان گريه ات كدام حسرت را نشانه گرفته؟ يا انكه انتظارت اين بود كه ظريف هنگامی كه در مسند قدرت و فرمانبرداری از كجاوه قدرت است رازدار بارگاه خودكامگی نباشد؟ و خواجه گی خود را در حرم اقا به تاراج بسپارد؟ تو برای دروغ يك ديپلمات مي گريی و يا نمايش گريستن را ايفای نقشت ميكنی ، خب كه چی؟ چه وعده ای گريه خاموش و دروغينت قرار است به ما بدهد؟ شايد هم همين را ميخواستی كه به حسابت بياوريم حتی اگر به خنده و تمسخر باشد. اگر اينچنين است كه باز به خال زدی و بار ديگر بر سر زبانها جاری شدی.
سیروس ملکوتی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

معصومه علی‌نژاد (با نام جعلی مسیح) پدیده‌ای است که باید از نو شناخت! این «زن حیله گر» در آخرین خیمه شب بازی تراژیک و کمدی خود یک ویدیوی کوتاه در صفحه فیسبوکش منتشر کرده است که در آن بخشی از صحبت‌های اربابش (ظریف، وزیر امور خارجه) در مورد عدم وجود روزنامه‌نگاران زندانی در ایران پخش می‌شود. معصومه همین امر را بهانه‌ای قرار داده و به صورت تصنعی و غیرمتعارف در مقابل دوربین شروع به گریه و زاری می‌کند!
علی‌نژاد اعتراف کرده سه بار ویدیو ضبط را ضبط نموده احتمالا خودش هر بار از اجرای این خیمه شب بازی خنده اش گرفته
فراموش نکنیم که صفحه آزادی‌های یواشکی تنها چند روز پس از حمله بی‌ رحمانه «پنجشنبه سیاه» در بند ۳۵۰ اوین و ضرب و شتم زندانیان سیاسی راه اندازی شد، (پنجشنبه سیاه اواخر فروردین ۱۳۹۳ – راه‌اندازی صفحه آزادی‌های یواشکی اوایل اردیبهشت ماه ۱۳۹۳) و اعتراض خانواده‌ها در داخل کشور و فعالین حقوق بشر در خارج از کشور را که میرفت دولت جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد و وادار به پاسخگویی نماید، خنثی نمود!
و دولت روحانی نه تنها عاملین حمله را مجازات نکرد بلکه اکنون باید شاهد باشیم که وزیر خارجه با پر رویی وجود زندانی سیاسی و عقیدتی‌ را تکذیب می‌کند!
بارها اعلام کردیم صفحه آزادی‌های یواشکی توسط وزارت اطلاعات گردانده میشود! اما متاسفانه جیغ‌های بنفش لابی‌های طرفدار حکومت در خارج از کشور باعث گم شدن صدای ما میشود!
البته هستند هموطنان عزیزی که دست کثیف عوامل نفوذی حکومت را خوانده اند!
یک زن هوشیار ایرانی‌ به نام ستاره نوشته است: "خانم علی نژاد، گریه های شما نه برای زندانیانِ سیاسی است، نه برای روزنامه نگارانِ زندانی، و نه کارگر زندانی و معلم بی حقوق و پرستار دردمند ! گریه ی شما حتی برای این نیست که آقای ظریف همچون محمود احمدی نژاد و دیگر سرانِ رنگارنگِ رژیم با کمالِ وقاحت به چشمان جهانیان زل می زند و با لبخندی تنفر برانگیز دروغ می گوید و وجود زندانی سیاسی و روزنامه نگار زندانی در ایرانِ تحتِ حاکمیتِ جمهوری سیاه اسلامی را انکار می کند! گریه ی شما برای این است که این یکی رنگتان هم ، رنگ باخت! شما اصطلاح طلبانِ استمرار طلب نظام، در کارِ رنگرزی و قالب کردنِ دروغگوترین، مزورترینِ و جانی ترین موجودات به مردمِ به جان آمده ای ایران هستید. سبز پلنگی، سبز سیدی و بنفش تان هم رنگ باخت، حال بدنبال کدامین رنگ هستید؟! "
لازم به ذکر است، معصومه علی‌نژاد پس از اینکه متوجه شد این نمایش مسخره باور پذیر نیست، ویدئو را از صفحه خود پاک نمود!
آیا وقت آن‌ نرسیده تا این همکار وزارت اطلاعات را که در جهت فریب افکار عمومی‌ تلاش می‌کند را برای همیشه بایکوت کنیم؟
کمی‌ سخت است ولی‌ میتوانیم با هم متحد شویم و مقابل این «زن حقه باز» باز بایستیم!
خیمه شب بازی معصومه علی‌نژاد را میتوانید در این ویدئو ببینید:
http://j.mp/1I3uyJ2


Leave a comment