یکی‌ از یاران آزادی‌های یواشکی: باید ایران را تحریم کرد، «باید مردم بد ایران» را…

‫یکی‌ از یاران آزادی‌های یواشکی: باید ایران را تحریم کرد، «باید مردم بد ایران» را بمباران کرد

اواسط اسفند ماه ۱۳۹۳ رضا فراهان یکی‌ از «بنفش پوشان باند آزادی‌های یواشکی» که درمجموعه نیمه مستند «شاهان سان‌ست» بازی میکند در گفتگو با هافینگتون پست گفت:

"به نتانیاهو بگویید که من عاشقش هستم و هر کاری بکند و هر چیزی بگوید حمایت خواهم کرد. اگر بخواهد ایران را بمباران کند من کاملاً حمایت می‌کنم. باید به جای حمله به عراق به ایران حمله می‌کردیم. ایرانیان ممنون خواهند بود. باید ایران را تحریم کرد، باید مردم بد ایران را بمباران کرد تا شاید به آنها کمکی بشود. آزادی و دموکراسی برقرار بشود…"

یکی‌ از کاربران فیسبوک در کامنتی نوشت: "این یارو فکر کرده روی بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی اپلیکیشن "کیل بد پپل (آدم بد‌ها رو بکش)" نصب شده …"

سریال «شاهان سان‌ست» تصویرگر زندگی چند زوج «پرشن-امریکن» است. (نویسنده هافینگتون پست توضیح داده است که تأکید بر روی واژه «پرشن» یعنی «از ملا‌ها متنفرم.»)

خوب ظاهر همه چیز فراهم است تا این افراد به عنوان اپوزیسیون معرفی شوند، اما داستان چیست؟ و چرا این افراد علاقه وافری به رنگ بنفش تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی دارند؟

چندی پیش یکی‌ از ایرانیان مقیم آمریکا در پیغامی خصوصی برای ما نوشت:

"یک پیشنهاد دارم خواهشاً انجام بدید. متاسفانه پیج معصومه علینژاد، خیلی‌ در میان خارجی‌‌ها محبوب شده و از اون حرف میزنند. حتی تو سریال شاهان سانست هم برایش تبلیغ می کنند. میدونی‌ چرا؟ معصومه علی نژاد هر پستی که میذاره اول انگلیسی‌ می‌نویسه بد فارسی. خواهش می‌کنم شما هم همهٔ لینکها و پست‌ها رو اول به انگلیسی‌ بنویس و بد ترجمهٔ فارسی رو بذار در کنارش و تا میتونید از شخصیت‌های خارجی‌ ( حتی‌ آدم های معمولی آمریکایی‌ و انگلیسی‌ زبان) دعوت کنید که لینک رو ببینند. تگشون کنید تا سریعتر ماهیت این رژیم خونخوار رو بدونند. خواهش می‌کنم خواهش می‌کنم مردم ساده لوح آمریکایی رو آگاه کنید"

در پاسخ به او نوشتیم: درود بر شما، بله کاملا پیشنهاد خوبیه اما وقت من محدود ولی‌ آنها تیم و امکانات و پول هنگفت در اختیار دارند شما کسی‌ رو می‌شناسید که در ترجمه مطالب به ما کمک کند؟

سپس این هموطن گرامی‌ آمادگی خود را جهت ترجمه اعلام نمود، و پس از چند متن انگلیسی را در اختیار ما قرار داد. لطفا اگر به امنیت دختران و زنان ایرانی‌ اهمیت می‌دهید به اولین کامنت این پست مراجعه کنید و در جهت انتشار این متن به همراه ویدئو ما را یاری نمایید.‬


‫بمباران یواشکی‬

‫یکی‌ از یاران آزادی‌های یواشکی: باید ایران را تحریم کرد، «باید مردم بد ایران» را بمباران کرد اواسط اسفند ماه ۱۳۹۳ رضا فراهان یکی‌ از «بنفش پوشان باند آزادی‌ه…‬

Leave a Reply

