یک هم میهن به نام فرشته می‌گوید: من زنم حق ندارم بلند بخندم عطر بزنم قضاوت کنم ح…

‫یک هم میهن به نام فرشته می‌گوید: من زنم حق ندارم بلند بخندم عطر بزنم قضاوت کنم حضانت فرزندم را داشته باشم من در این جا مورد ظلم قرار می گیرم تجاوز می کنند به قتل می رسانند دختر یازده ساله را چندین مرد تجاوز می کنند و ناظران عکس و فیلم سلفی می گیرند جامعه ساکت است مردم به قدری دغدغه نان دارند که یادمان رفته سکوت امروز ما شاید فردا ما را نیز قربانی کند کل جامعه مانند اعضای بدن است باید صدایمان را بلند کنیم شاید کسانی که خود را به کری زدند بشنوند.

هاشمی: در معرفی و حمایت از احمدی‌نژاد، روحانیت انصافاً مقصرند
اکبر هاشمی رفسنجانی با اشاره به محمود احمدی‌نژاد: «روحانیت هم انصافاً مقصرند در معرفی او و حمایت از او، که هنوز هم خیلی‌هایشان دست برنداشته‌اند.»

یکی‌ دیگر از هم میهنان نکته سنج می‌گوید: سوال این است آقای هاشمی نقش شما زمان دور دوم ریاست جمهوری خودتان در سال ۷۲ و معرفی او و تعیین او به عنوان استاندار اردبیل و حمایت های بعدی او چه بوده است؟ چرا سیاست کثیف بازی پشت پرده را تمام نمیکنید؟ چرا همیشه آدم های بد رو میسازید تا خود جلوه آدم خوب را داشته باشید و در این زمان به هدفهای والای خود برسید؟‬

Leave a comment