محمدرضا عارف سیاستمدار «اصلاح طلب»: انقلاب ما هیچ‌گاه متوسل به خشونت نشده مح…

‫محمدرضا عارف سیاستمدار «اصلاح طلب»: انقلاب ما هیچ‌گاه متوسل به خشونت نشده

محمد رضا عارف: «انقلاب ما فرهنگی‌ترین انقلاب دنیا بود. در بررسی رفتار امام راحل (ره) از روزهای اول خرداد سال ۴۳ تا بعد از پیروزی انقلاب متوجه می‌شویم که انقلاب ما هیچ‌گاه متوسل به خشونت نشده است.»

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف، رئیس بنیاد «امید ایرانیان» در همایش «چالش‌های رفع خشونت از نظام بین‌الملل» گفت: «انتخاب عنوان مقابله با خشونت یا جهان عاری از خشونت ریشه در انقلاب دارد. ما اعتقاد داریم انقلاب ما فرهنگی ترین انقلاب دنیا بود. شما رفتار و کردار امام راحل (ره) را از روزهای اول خرداد سال ۴۳ تا بعد از پیروزی انقلاب را بررسی کنید متوجه می‌شوید که انقلاب ما هیچ‌گاه متوسل به خشونت نشده است.»

http://goo.gl/dVabdP

عارف ادامه داد: «این افتخار ما است که انقلاب ما بدون خشونت است. متأسفانه بعد از انقلاب به این بعد پرداخته نشده است. با پیشنهاد رئیس جمهور در سازمان ملل و نام‌گذاری روز ملی مبارزه با خشونت و افراط‌گرایی در ۲۷ آذرماه این باب برای بررسی چنین وجهی از انقلاب باز شده است.»

در پاسخ به جناب آقای محمدرضا عارف باید بگوییم ایشان بهتر است به جای پیشی گرفتن در ابراز چاکری به سید محمد خاتمی و سینه زدن در کنار صادق لاریجانی و غلامحسین محسنی اژه‌ای، خودش به سخنان آیت‌الله خمینی که صراحتاً به کشتار، دار زدن و «آتش زدن» مخالفان اعتراف کرده گوش دهد.

http://goo.gl/ZBzmrZ

خمینی: " اگر بنا بود که از اول مثل سایر انقلاباتی که در دنیا واقع می‌شهَ، پشت سر انقلاب یک چند هزار از این فاسد‌ها را در مراکز عام میان دار میزنن و " آتش میزنن " ، تمام می‌شه قضیه … " ما آزادیخواه بودیم و شما نگذاشتید!

http://goo.gl/oWQppp

Leave a comment